- lipiec: Publiczne Przedszkole w Wieprzu (ul. Figurów 596)
- sierpień: Przedszkole im. Władysława Pieronka w Radziechowach (ul. Św. Marcina 740)
Przedszkola dyżurujące będą przyjmowały karty zgłoszenia dziecka na dyżur wakacyjny
od 29 maja do 9 czerwca 2017r.
Karty zgłoszenia na dyżur wakacyjny pobieramy w kancelarii przedszkola macierzystego.
Warunkiem zorganizowania dyżuru wakacyjnego jest zapisanie minimum 20 dzieci na jeden turnus.
Jeśli rodzice nie zgłoszą w wyznaczonym terminie minimalnej liczby dzieci dyżur będzie odwołany.
Ostateczna informacja o zorganizowaniu dyżuru wakacyjnego będzie podana po zebraniu umów
i wpłat za pobyt i żywienie dzieci w przedszkolu dyżurującym.
Regulamin dyżuru wakacyjnego
w przedszkolach publicznych prowadzonych przez
Gminę Radziechowy - Wieprz w roku szkolnym 2016/2017
§ 1
Przedszkola publiczne gminy Radziechowy-Wieprz pełnią dyżur w okresie przerwy wakacyjnej w lipcu i sierpniu według ustalonego harmonogramu.
§ 2
Dyżur wakacyjny organizowany jest dla dzieci uczęszczających do przedszkoli publicznych, dla których organem prowadzącym jest gmina Radziechowy-Wieprz.
§ 3
Z dyżuru mogą korzystać dzieci, które uczęszczały do przedszkola w roku szkolnym poprzedzającym dyżur wakacyjny.
§ 4
Warunkiem zorganizowania dyżuru wakacyjnego jest zapisanie minimum 20 dzieci na jeden turnus.
§ 5
W czasie dyżuru wakacyjnego tworzy się grupy. Liczba dzieci w grupie nie może przekraczać 25 dzieci a w grupie integracyjnej 20 dzieci.
§ 6
Zapisy na dyżur wakacyjny w roku 2017 dokonywane są od dnia 29 maja do 9 czerwca 2017r. w godzinach pracy przedszkola.
§ 7
Rekrutacja na dyżur wakacyjny przebiega wg. następującego harmonogramu:
- pobranie Karty zgłoszenia dziecka na dyżur wakacyjny (załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu) w przedszkolu macierzystym od 29 maja do 9 czerwca 2017r.,
- dostarczenie wypełnionej Karty zgłoszenia dziecka na dyżur wakacyjny w nieprzekraczalnym terminie do 9 czerwca 2017r. do placówki dyżurującej; karty dostarczone po terminie będą rozpatrywane w przypadku wolnych miejsc w przedszkolach dyżurujących,
- wywieszenie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych na dyżur wakacyjny w przedszkolach dyżurujących – 12 czerwiec 2017 r.,
- od 12 czerwca do 16 czerwca 2017 r. w przedszkolu dyżurującym rodzic przyjętego dziecka na dyżur wakacyjny pobiera i oddaje wypełnioną umowę.
Niedostarczenie w/w dokumentów oraz nieuiszczenie opłaty w wyznaczonym przez dyrektora terminie skutkuje nieprzyjęciem dziecka na dyżur wakacyjny.
§ 8
Opłata za pokrycie kosztów pobytu dziecka w przedszkolu oraz żywienia podlega zwrotowi w przypadku:
- niefunkcjonowania przedszkola z przyczyn leżących po jego stronie (np. awaria), proporcjonalnie za każdy dzień,
- nieobecności dziecka w przypadku zgłoszenia tego faktu przez rodzica/opiekuna najpóźniej w dniu nieobecności do godz. 7.30, na podstawie pisma złożonego do dyrektora przedszkola dyżurującego.
§ 9
W okresie dyżuru wakacyjnego nauczyciele mają prawo prosić osoby odbierające dzieci o okazanie dokumentu tożsamości ze względu na bezpieczeństwo dzieci.
§ 10
W kwestiach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy zawarte w Statucie przedszkola oraz innych regulaminach. Spory wynikające w związku z niniejszym regulaminem rozstrzyga organ prowadzący.